HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Azt csinálok amit én akarok. No meg randizom ma este

2009.01.06. 15:10 John Preston

A ma este nagy eseménye, hogy randizom B.-vel. Lassan két hete várok erre.
Nem egészen 4 óra múlva vagyis pontosan fél hétkor fogunk ütközni majd Oktogonnál. Aztán megyünk Noirba forrócsokizni, aztán fel hozzám... Vagy valami ilyesmi.

Este voltam az egyik druszám szülinapján a törzshelyemen, ahol kiderült, hogy a kedvenc arab ribancom (:D) egy egészen nagy projektbe vágta a fejszéjét. Most megy ki amerikába egy hónapra lábat lógatni, meg a befektetőivel tárgyalni. Mivel kapott olyan 2 milló dodót egy VOD rendszer kialakítására. Az elvárás annyi, hogy egy év múlva üzemi nyereséget hozzom. Ehhez fog felvenni kb 8 embert a cégébe. Felajánlottam, hogy bármiben tudok segíteni, szóljon nekem nyugodtan.
Majd márciusban fog csak hazajönni ebből a kedves kis szabadságából.

Aztán telefonáltam B.-vel összesen 3 alkalommal az éjszaka folyamán. Egészen három negyed egyig, amikor is elindult lefeküdni. Én pedig ekkor kezdtem el beimportálni az egyik külföldi oldalamba 4O.OOO bejegyzést, amivel reggelre végzett is a notim. Közben pedig erőteljesen rendrakási projektbe kezdtem. Amiben a kihívást a szekrények hiánya jelentette ismét. No, mindegy. Ezt is megoldjuk hamarosan.

Ellenben az előbb elkezdett baszogatni a lakótársam, hogy máskor is csinálhatnék ilyen rendet. Persze, sőt mindennap takaríthatnék 5 órát... Ha én is otthon ülnék és a seggem lógatnám, mint ő valószínűleg lenne is rá időm. De a helyzet az, hogy 9-10 órát töltök az irodában, plusz az utazás, így az, hogy a lakásban éppen milyen állapotok tombolnak, nos, az érdekel a legkevésbé. Fontosabb, hogy meglegyen a számlázásom, hogy legyenek ügyfeleim, hogy meglegyenek a dolgaim határidőre, mint az, hogy 4 vagy 5 hetes por van-e a szekrényen.

Eljön még az az idő, amikor megtudok élni a projektjeimből, és én is a lábam fogom otthon lógatni, de egyelőre ez még nem az az időszak. Egyébként sem szeretem, amikor más beleugat a dolgaimba. Sem a magánbam, sem az üzletibe. Akkor lesz rend, amikor én akarom, akkor lesznek új ügyfeleim, amikor hírdetem őket, és amikor kész lesz rá az architektúrám, akkor csinálok új szolgáltatásokat, amikor én akarok. Ebbe senki ne szóljon bele. A saját anyám nem mer semmi ilyesmibe beleszólni, bár a nagyszüleim megpróbálják, de nekik sem sikerül.

Szólj hozzá!

Címkék: b csajok basszus helyzetjelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr16861495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása