Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Nos, így a randiról

2009.01.31. 22:31 John Preston

Szóval a történet annyi volt, hogy hétfőn találkoztam D.-vel, aki mellette még 4nna is, mint kiderült. 0ktogonnál vártam rá, majd elindultunk a törzshelyemre szolidan b0rozn1. Az áldozat egy üveg szár4z fehér b0r volt, amit a pu1tnál állva fogyasztottunk el.

Sajnos figyelmen kívül hagytam azt a tényt, hogy a kis4sszony test tömege nagyjából fele az enyémnek, így egészen megártott neki az elfogyasztott mennyiség. majd úgy gondoltam még a mixerrel Attilával csináltatok nekünk egy-egy B52 nevű rettenetet. Még sosem ivott, gondoltam bevezetem a rosszba :D

Nagyjából egy órát töltöttünk a helyen, és utánna úgy gondoltam átnézünk egy másik kedvelt helyemre, ami Bl4hánál van, és 4fter néven szoktam csak emlegetni. Reménykedtem, hogy a hely csendesebb lesz. Tévedtem, nem volt az. Itt ittunk még egy pohár bort, és hívtak egy taxit, mert már nagyon megárott neki. Még indulás előtt mondta, hogy "Nem lesz szex". Mondtam neki, hogy én is így gondoltam. Végülis átmentünk hozzám :)

Ádám ébren volt, szóval így szolidan becsuktam az ajtót, és beinvitáltam a kisasszonyt a szobámba, aki el is terült az ágyamon azonnal, mert erősen szédült. A szemüvegét még én vettem le róla, mielőtt valami baja történne.

Megkért, hogy maszírozzam meg, ennek elősegítése érdekében lekerült róla pár ruhadarab. A masszázs végére, egy kiakasztott melltartó, és francia bugyi, és egy pár combfixes harisnyában feküdt az ágyamon.

Itt kezdett el kérlelni, hogy de igazán lehetne mégis valami. Én mocsok módon elkezdtem izgatni a csodás sárgás-zöld francia bugyiján keresztül, no meg nyalogatni azokat a szép nagy melleit, mire ő hangosakat fel-fel nyögött. Itt kezdtem el reménykedni abban, hogy elég vastagok a falak, és jól zár az ajtó. De, mint utóbb kiderült, tévedtem.

Mocsok mód arra hajlandó voltam, hogy szájjal, és manuálisan kényeztessem, de nem voltam hajlandó normálisan vele együtt lenni. Ezt meg is mondtam neki.

Elkezdte mondtani, hogy neki hogy jó, és hogy hogyan szeretné. Mire egy nagyon dúrva vérszívó beszólással válaszoltam, mégpedig azzal, hogy az oké, hogy tudom, hogy jó neked, de még a teljes neved sem tudom... Erre amikor reggel felkeltünk, bemutatkozott teljes polgári néven... :D

Aztán volt egy pillanat, amikor ő is úgy gondolta, hogy nekem esne szájjal... Nem igazán tiltakoztam, sőt. Elképesztően jól csinálta... Hűű :)

No de, aztán úgy gondoltam, hogy én elmennék fürdeni, aztán igazából kellene aludni, mert későre jár. A hívás ellenére nem csatlakozott hozzám, pedig az volt az egyetlen alkalom amikor elgondolkodtam rajta, hogy mégis lehetne valami. De ha nem, hát nem :)

Visszatértem mellé vizes hajjal, majd alvást imitálva bemásztam a párnáim, és közé, átkaroltam hátulról, és megint elkezdtem ingerelni, mocskos szemét módon :D

Többször feljajjdult, hogy igazán húzhatnék már egy gumit, nem igaz, hogy nincs itthon... Mondtam neki, hogy van, nem ez a gond, de nem szeretném :)

Hajnali 4 körül lehetett az idő, amikor még mindig ingereltük egymást, már sokadik órája, és bepucsított, hogy akkor majd most csináljak valamit. Kerestem is egy gumit, de nem voltam képes rá. Nem is fizikailag, mentálisan. Ezért, még egyszer elkényeztetett azzal a furcsán érdes nyelvével, de ezt már nem nyelte le, nem úgy mint az elsőt. Bár az első után azt mondta, én vagyok a második akinek erre hajlandó volt...

No, aztán úgy gondoltam, hogy most már tényleg aludni kell, mert ebből csúnya másnap lesz. Eddig ugyanis a hajnali 4 és a 7 közötti időszakban 20 perceket sikerült aludnom, mert vagy megmozdult, vagy elfeküdte a kezem...

Mondjuk tény, hogy rég aludtam úgy, hogy két szeméremajkat fogtam közben, de ez más kérdés :D

Végül aludtam kb 3 órát. Fél tíz körül ébredtünk, egészen gyorsan felöltöztünk, előkerestem az ágyalól, meg mindenhonnét a szét dobált ruhákat, és kikisértem a villamoshoz, ott adott még egy gyors szájra puszit, és elrobogott.

Azóta kétszer beszéltünk msnen. Egyszer tegnap, egyszer pedig ma. Tegnap kifejtette, hogy mennyire ég a pofája az egész miatt, ma pedig megkérdezte, hogy lesz-e folytatása a hétfő estének...

Elmondtam neki, hogy szerintem nem, mert ez nem volt egy túl jó kezdése a dolognak. Mondta, hogy igazából zavarban érzi magát, mert lehet, hogy normálisan karakán, de nem tudja, hogyan viselkedjen egy olyan sráccal, akit részegen letepert...
Ez sajnos ilyen.

2 komment

Címkék: d szex este csajok randi dor4

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr43915145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liyliyth 2009.01.31. 23:53:53

Nem értem miért nem dugtad meg? Már nem mindegy lett volna? Ennyire zavart, hogy nem ismered? Ilyen van? És miért nem akarsz folytatást? Most ribancnak tartod?

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2009.02.01. 07:14:29

Szia Lylyth, azért nem dugtam meg (de utálom ezt a kifejezést), valakivel játszani, húzni, orálisan játszani teljesen más, mint vele lenni.

Nem technikailag, mentálisan. Szerintem ez olyan, mint a házasság és az együtt élés; az egyik mögött döntés van, a másik csak úgy kialakul.

Másrészt, vannak elveim, és nem vagyok együtt első éjszaka senkivel. Egy komolyan gondolkodó srác vagyok :)

Hogy miért is nem akarok folytatást... Nem tudom, megérzés sajnos, és ezzel nem tudok mit tenni. A megérzéseim mindig működnek, és sosem csaptak be. Nem érzem úgy, hogy bármit is folytatni kellene.

Egyébként nem tartom ribancnak. Egy nagyon aranyos, és értékes nőnek tartom, aki egy kicsit sokat ivott akkor, és elvesztette a fejét.
süti beállítások módosítása