HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Átértékelés, ennyit számít?

2009.03.13. 16:27 John Preston

Valamit átértékeltem most, hogy séró változáson mentem át.

Az összes kolegám, ismerősöm és barátom aki eddig látott mind oda volt, meg vissza, hogy hude jól nézek így ki, milyen jól áll, milyen emberi fejem van... Lehet, hogy kár volt 2 éven át másképpen hordani...

Nem tudom, jó időszak volt, nem bántam meg, és legalább elmondhatom, hogy tudom milyen így élni. Valószínűleg sosem lesz már ennyi és ilyen a hajam; hát így 25 felé, komoly dolgok ezek.

No de, ami most friss és ropogós, hogy szombat este találkozom N.-el, - nem az aki Szombathelyi és currys csirkét igért nekem, meg már 1 éve ismerem - hanem ő a törhelyemről az egyik vörö5 pult0slány barátnője. Tegnap írtam rá lávhun, és válaszolt, sőt, nagyon jó fej.

Főleg, amikor kiderült, hogy ismerem a barátnőjét kész volt, főleg amikor kiderült hogy a barátnőjét és a mostani barátja rajtam keresztül ismerkedett meg, és én tartottam a gyertyát...

N: - Lent leszel szombat este?
JP: - Miért? Kiváncsi vagy rám?
N: - Igen :$


Aztán lementünk tegnap mivel I. barátom látni akarta ezt a vörö5 kislányt, én pedig gondoltam leinfózom aktuális érdeklődésem tárgyát, de végülis, nem faggattam róla. Viszont iwiwről kiírtam a számát még délután, és írtam neki este 11 körül, egy rövid szöveges kedvességet. majd váltottunk pár üzenetet, és aludni tért. Gondoltam rá, hogy ma kellene valami nagy kamu indokkal ráírni, vagy valami, de amikor kijöttem a délután 1-es meeting után a tárgyalóból, már ott figyelt a kis boríték... Tőle...

Azt mondja a meteorógus mormota, hogy ez jót jelent.

A kérdés már csak az, hogy mi lesz a két A.-val, és a csodás nevű D*n1z A1dával. Mert a cd, amit miatta rendeltem megérkezett tegnap, szóval a randi alap már vele is meglenne. Most egészen szépen feltorlódtak a lányok, szóval eljött számomra a választás ideje :)))

Én is várom a szombat estét :$

 

Szólj hozzá!

Címkék: csajok n

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr471000302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása