HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) g (29) G (2) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Vicces dolgok ezek

2009.04.19. 18:26 John Preston

Nos, a héten ismét sikerült bővíteni az emesen listámat pár csetes csajjal, bár alapvetően felesleges volt, mivel az első beszélgetés után örökre eltüntek. Jó parti.

Adr|val kapcsolatban fejlemény van, méghozzá az, hogy két hétig ment a sráccal a dolog, és most végleg vége. Betolta, hogy menjünk bulizni. Mondtam, hogy jó akkor ha ott vagyok felhívom. Mire eszébe jutott, hogy az a száma nincs nála, a másikat meg nem adja meg, mert privát. Hát anyád, majd hajtóvadászatot tartok érted, nem? Besértődött.

Elvileg Sz.-e kellene ünnepelni az utólagos szülinapomat ma, de el vagyok úszva melókban, ezért nem nagyon van erre affinitásom.
 

E. még múlt szerdán írt nekem, hogy mikor találkozunk, meg ilyesmik. És hogy miért nem hagyom, hogy megismerjen. Viszont csütörtökön randizott egy sráccal, akit kézen közön én is ismerek, és egy rakás szerencsétlenségnek tartok. Viszont a héten összejöttek. Kellően absztrakt páros. Éljen :)


Tegnap este viszont elmentem bulizni, no meg egy picit a dj és a fénypultok világában is elmerültem. Nézelődtem kifelé a pultból, mint akinek nincs jobb dolga, és a bárpult sarkából valaki rám mosolygott. Villám. Kérek ebből a tekintetből még. Kaptam, és még kaptam, és folyamatosan néztük egymást, mosolyogtunk egymásra, szemeztünk, és minden ilyesmi.
 

Míg a barátnője kedvesen odajött és számot kért tőlem. Valami bijonszét. Nyílván a következő számként le is ment, majd kedvesen odamentem hozzájuk, hogy mindjárt jön. Mentem egy kört a helyen, majd vissza a pultba, és ott táncoltak elöttünk. A djnek dülledeztek a szemei, hogy hú haver milyen nők. Konstatáltam neki, hogy jaja, és az eggyikkel szemezek már negyed órája :D

Majd volt egy hosszabb dolgom az egyik raktárban, meg beszélgetnem kellett egy kicsit D|4-val, hogy meséljen az új pasijáról, meg minden ilyesmi.

Olyan 20 percre tüntem el, és féltem, hogy hazamentek a lányok. De nem. Ekkor a dj elment megnézni milyen csempe van a wcben, így egyedül csináltam a showt. Egészen a dj pult előtt táncoltak, nekem pedig már remegett a lábam. Hihetetlen, rég éreztem ilyet.
 

Amikor visszajött a lemezlovasunk, kimentem hozzájuk táncolni. Egy arab illetőségű gyerek próbálkozott be nála, amit kedvesen, ám de határozottan visszautasított. Itt kezdtünk beszélgetni. Megkérdeztem, hogy mindig ilyen elutasító-e. Erre kedvesen széles mosollyal megrázta a fejét :)

Olyan jó háromnegyed órát táncolhattunk, amikor elhatározták hogy mennek. Közben megtudtam hogy hova jár, hol dolgozik, mit csinál. És a végén bemutatkozott. És elmondta, hogy hétfőn valószínűleg itt lesz... Nem adott semmilyen elérhetőséget, és a teljes nevét sem. Csak a kereszt nevét. Óvatos. Ez tetszik.

A főbejáratban beszélgettem még a portásokkal, amig a ruhatárból ki nem értek, és felajánlottam nekik, hogy leszek a gardedammejuk egy darabig. Nem utasították el. Majd beszélgettünk a villamosmegállóban, meg a járművön is. Amikor leszálltam, széles mosollyal integetett nekem. Olvadok.

Szerintem ilyen még nem volt, hogy a djpultból egy lány miatt kijöjjek. Hát, most megtörtént ez is :$

Várom a hétfőt.
 

1 komment

Címkék: a buli este csajok v sz

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr541074609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2009.04.21. 23:46:10

akkor most én kérdezek:
na mi volt hétfőn? :)
süti beállítások módosítása