HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Vasárnapi meglepetés

2009.04.27. 18:07 John Preston

A barátaimmal voltam ebédelni, közben pedig smseztem R.-el.

Kérdeztem, hogy mikor láthatom a szép szemeit. Kérdezte, hogy mikor szeretném. Erre az authentikus válasz nyilván az, hogy ha most itt lenne is késő lenne.

Majd az ebéd befejezése után írtam neki, hogy most végeztem hova menjek érte. Itt még mindig viccnek szántam. Ő komolyan vedte, és kért egy órát elkészülni :))

Végülis hosszas diplomáciai egyeztetések után elhatároztuk, hogy mozizni szeretnénk. Mivel ő magassarkúban volt, nem nagyon akartam túráztatni a városban. Bár csodaszép idő volt :)

A mozizás után kiböktem neki, hogy a titokban rebesgetett katonai jellegű céljaiban tudnék segíteni. Besokkolt. Nem értettem. Kérdezte, hogy de hát miért akarok neki segíteni? Kiscica farkáért...


Köszönte meg minden, de hogy ő nem akar kihasználni, sem a kapcsolataimat... Mondta, hogy most napokig tuti ezen fog kattogni.

Aztán hazafelé, ültünk a metrón, és feltette a nagy kérdést, hogy ott hagynék-e egy biztosat egy bizonytalanért. Mondtam neki, hogy ha ez karrier/munka jellegű, igen, ha van benne kihívás.

Leszálltunk felraktam buszra, nagy mosoly integetés, ilyesmi. Hazafelé, írtam neki, hogy sajnálom. Amire hümmögés volt a válasz. Majd miután kifejtettem, hogy azt sajnálom, hogy a kedvességemmel okoztam neki pár nap kattogást, no meg, azt sajnálom, hogy ilyen hamar hazamegy. Erre válaszként kaptam egy "Miau" -t.

Felhívtam, már majdnem otthon volt. Imádom a hangját :$

Megkértem, hogy reggel ébresztő óra gyanánt 8-kor tessék felhívni... És ez így is történt :$

Szóval most így kész vagyok :$

5 komment

Címkék: mozi r sms randi

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr371089803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2009.04.27. 19:44:49

a kérdés mögött az húzódik, hogy van valakije? erről nem írtál ugyanis...

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2009.04.27. 19:48:59

Amikor feltette erre gondoltam én is.

De munkáról szólt a kérdés, mint végül kiderült. Viszont a ma reggeli ébresztésen kívül még nem jelentkezett ma. Muszáj lesz felhívni :))
süti beállítások módosítása