HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Indul a nyár

2009.06.19. 15:26 John Preston

No lássuk mi is van velem R. teljes eltűnése óta.


Voltam otthon a hétvégén, és nagyon csúnyán egymásnak mentünk A.-val, mert hogy a lakótársnője elmondta nekem a nagy titkát, mert azt remélte, hogy így megértem miért viselkedik velem úgy ahogy. Miért üldözési mániás és tesztel folyamatosan, minden helyzetben.

Nagy balhé volt belőle 2 napig vagy a szobájában sírt, hogy a barátnője elárulta, és nekem meg a kurva anyám, vagy ivott. Én igazából magamban itt lezártam a dolgot, hogy bár szószerint kezét-lábát törte értem, ezek után nem vagyok kiváncsi rá.
Utálok bizonytalanságban élni, így nem is érdekel már.



A lakótársnőjével szívesen találkoztam volna, és ő is kiváncsi volt rám. De közben előkerült az egyik nagy exe, és most újra egymásra találtak. Hát jó, akkor őt is lehúztuk a listáról.

Aztán voltunk a köztes időben Ri0ban bulizni egy jónevű dán dj partyján. Elvileg itt találkoztam volna L.-el, akit az egyik közösségi mikroblog oldalról ismerek. Olyan 1 körül írtam neki, hogy na miújság. Ő kettőkor válaszolt, és írta, hogy tök jó a buli. Érdeklődtem hogy merre vannak, amire nem volt képes válaszolni, majd 2:50-kor írt, hogy most indultak haza, mert az egyik barátnője elfáradt (meg elázott)...

Tegnap egyébkén volt egy ilyen kiscsoportos összezörrenés, ahol elvileg találkoztunk volna ismét. De neki mennie kellett haza, még mielőtt odaértem volna... Zsír.
Ma pedig délután randija van valakivel... So nice.

Múlt héten éppen csak beköszöntem az egyik dj barátomnak, az egyes számú törzshelyemen, amikor az egyik kiscsaj - aki állítólag DJ szeretne lenni, és már 1 éve a dj pultok körül forgolódik, nagyot köszönt rám, miközben a barátom helyett játszottam, amíg ő vacsorázott.
Megbeszéltük, hogy másnap meglátogatjuk a C1tad3lla H1ll G4rd3nt, mivel úgy is megyünk többen, eljön-e. Előtte a kettes számú törzshelyemen találkoztunk némi ivás céljából, majd innét rajzottunk át csapatosan.

Az este folyamán rájöttem, hogy bár aranyos arca van, formás és vad a kisasszony, semmi komolyabbat nem akarok tőle, mert sötét, és ezt súlyosbítandó még drogozik is. Hogy mit, azt nem árulta el, csak azt, hogy "tolt" valamit a buli előtt.

Szóval most így állok, vagyis sehogy.
De itt a nyár ;)

Szólj hozzá!

Címkék: a r buli csajok l helyzetjelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr751195596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása