Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Nem akarom azt érezni, hogy szar vagyok

2009.07.13. 16:14 John Preston

An|ta átjött vacsorázn|, amivel nem is volt gond, iszogattunk, meg ilyesmi.
Aztán megcsókoltam, mert úgy éreztem, hogy ez így most kell.
2 perccel később már az ágyamon faltuk egymást.                                                  

Egy percig nem volt kérdés, hogy azt akarja.
Én is egész hétvégén mióta megkaptam tőle az egyszál tangában ágyonfekvős smst róla fantáziáltam...
Nem sokkal később lekerültek az útbanlévő ruha darabok. Csodás vörös tangában és melltartó volt rajta, igaz már az sem sokáig.

Mesésen nézett ki. Csodásan formás mel|ei vannak, kézreálló fenék, és ezek a finom combok... Te jó ég. Imádtam simogatni az egész nőt, minden porcikáját.

Elvileg minden adott volt egy hatalmas szeretkezéshez. A türelmetlen és akaratos kislány kapott is csodás nyelvcsapásokat, meg mindent, ami ahhoz kellet, hogy az ágyamban úgy hullámozzon, mint hamaga lenne a viharos Égei-tenger.

Közölte szolidan, hogy most igazából lovagolna, és kezelésbe vette a dolgokat, ami igen rövidre sikerült. A magas izaglmi állapottól ezen nem is lepődtem meg, elvégre is, már közel egy órája állt, és várta a sorát, amig játszottam a kisasszonnyal.

Ellenben, amikor egy 10 perc múlva úgy gondoltam, hogy na most akkor hajtsuk meg a kislányt, az sem járt nagyobb sikerrel, ettől pedig nem kicsit akadtam ki.
Elvégre is nem ehhez szoktam. Olyan előfordult már meglehetősen sokszor, hogy a kislány 30 perce koptatta a száját a merev rúdon... Most pedig...

Kiborultam ezen nagyon dúrván. Persze a 16 éveseknek szóló magazinok azt írják, hogy a srácoknak elsőre lehet hogy nem jön össze, és elnézőnek kell lenni, de baszod ma-holnap 25 leszek.
Persze, kedves volt, nyugtatott, hogy semmi baj. De bántja az önérzetem... Kibaszottul.

Majd megpróbáltuk mégegszer. Úgy simán gumi nélkül rámült, de ez sem tartott sokáig. Te, jó ég. Itt baj van...

Mi a picsa van velem?
Berozsdásodtam?
Vagy az hogy 2 éve nincs normális párkapcsolatom rászoktatott arra, hogy gyorsan legyen vége?
Hol van az a harci hév, amikor 13 kört nyomtunk T.-vel egy este alatt?
Oké, az nem az első volt, de akkor is...

Talán nem teli hassal kellett volna... Talán nem ennyi pia után... Talán nem kialvatlanul... Talán talán talán...

Vajon ezzel az estével elbasztam mindent?

4 komment

Címkék: a szex este vacsora an|ta

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr651243926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2009.07.15. 00:00:22

basszus, ez elég lehangoló lehet. ha a csaj tényleg úgy gondolja, ahogy mondta, akkor nincs okod félni. ahogy olvastam, elég jó kapocs alakult ki köztetek, és egy ilyen kicsit félresikerült együttlét nem biztos hogy az összképet annyira lerontaná.
Legközelebb viszont mindenképp meg kell adnod neki rendesen, hogy alig álljon a lábán utána :D

Egyébként nekem is elég nagy parám szokott ez lenni, eddig mindig használt, ha randi előtt kivertem. Ez le is szokott nyugtatni általában, nem görcsölök egyáltalán. Vagy lehet csak belebeszélem :D

Stupidella 2009.07.15. 00:09:09

Szerintem nem gáz, ha a heves izgalomtól rövidebbre sikerül a menet. Ez akár imponálhat is a nőnek, hogy hú, ennyire bejövök neki! Komolyan. Később majd csillapodsz kicsit, most még hat az újdonság varázsa. ;)

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2009.07.15. 02:10:44

@Titkos ügynök: a randi előtti bohócrángatást, mint legfőbb taktikát, szerintem a legtöbb férfi alkalmazza. :)

@Stupidella: az egyik távolélő ám nagyon kedves barátnőm is ugyanezeket mondta. Globális női összeesküvést sejtek. Vagy igazatok van ;)

Stupidella 2009.07.16. 09:01:46

@John Preston: biztos, hogy nem beszéltem vele össze, így az is tuti, hogy igazunk van. :)
süti beállítások módosítása