HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Az ösztöneim ezt súgják

2009.07.21. 17:43 John Preston

Tegnap este megebszéltük An|tával az este 7 órát, hogy találkozunk. De a hétvége során volt jó pár sms, amire nem válaszolt egyáltalán. És, hétfőn is érdekes hangulatban, röviden és tömören reagált. No meg kibökte, hogy nem tervezi, hogy nálam alszik. Zseniális.

Találkoztunk, gyors szájra puszi, menyjünk teázni. Oké. Egészen vontatott volt a beszélgetés, hideg volt velem nem picit.

Aztán volt egy időszaka, amivel kapcsolatban annyit mondott, hogy EZ TITOK, és nem akart beszélni róla. Azt mondta, hogy majd egyszer talán. Zsír. Ez rosszul esett, nagyon, és meg is mondtam.

Aztán elindultunk ki P0tta|ából, és kitalálta, hogy ő akar fizetni. Itt végig szaladt rajtam minden. És úgy éreztem, hogy véget akar vetni mindennek. Majd elindultunk még sétálni. Megmutattam neki a szabo|cs utcai alagutat. Urbanisztikai látványosság igazából, mint szép. De hát na. Aztán pedig elindultunk a Szent |stván park felé. Sosem volt még ott.

Közben szóvátette, hogy csendes vagyok ma. Igen, mert rohadt mód lehangol az, hogy érzetem, hogy valami nagyon nincs rendben, valamit mondani akar, de nem mondja. Ezt elmondtam neki is, erre az volt a reakció, hogy miért fogom rá azt, hogy miatta vagyok csendben. Majd valahol a Lehel térnél jött ki, hogy nem bízik bennem.

Majd szóbakerült ilyesmi, hogy hétvégén gondolkozott, jövőről, munkáról, párkapcsolatről. Ez utóbbi annyira nem kiabált, de utólag értelmet nyert.

Viszont teljesen jó volt, ültünk egy padon csendben etettük a szúnyogokat magunkkal, csókolóztunk, meg minden. Közben pedig csodás naplemente festette igazán giccsessé és nyálassá a dolgot. Valami olyasmi volt, mint a Vanilia égboltban lévő háttér. Aztán elindultunk haza. Hosszabban megálltunk még csókolózni valahol a Dózsa György úton, és a ház előtt. Elmondta, hogy a héten sok dolga van, meg szülők jönnek, stb. Kérdeztem, hogy a héten szeretne-e velem találkozni. Elkezdte újra mondani, hogy mennyi dolga van. Megállítottam, hogy nem ezt kérdeztem, hanem, hogy szeretne-e. Igen. Akkor a többi részletkérdés.

És itt kapta meg tőlem az utolsó ölelését, és az utolsó csókot is... Pedig olyan hosszan nézett utánnam...

Ma pedig délután kettőkor bemegyek egy meetingre, és jön tőle egy sms:

Szia! Gondolkodtam hétvégén, tegnap este pedig ismét átgondo|tam a do|gokat, és arra jutottam, hogy nem szeretnék újra ta|álkozni veled. Az ösztöneim ezt súgják. Tudom, hogy csa|ódást okoztam, de ez van. Sorry!

Elkezdtem izzadni mint állat, hirtelen kimaradt a megbeszélésből egy 10 perc. Összeizzadtam a postit tömböt ami nálam volt, az üvegasztalt és mindent. Aztán lenyugodtam. Még egy iksz a többi közé, csak ez most sokáig tartott, mire kiderült.

1 komment

Címkék: a sms séta szakítás basszus tea park an|ta

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr361259333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása