HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) g (29) G (2) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Majdnem életem legszarabb randija jött

2009.07.31. 17:18 John Preston

Nos, amikor kiderült, hogy An|ta már nem van, elkezdtünk újra beszélgetni A-val, aki ugye fodrász. Na most, elkezdtem húzni az agyát emesenen mindenféle szexuális témával, mondta hogy fejezzem be, mert be kéredszkedik a barátnőjéhez meg a pasijához.

 

Nyílván csak azért is kínoztam. Ellenben volt szó róla, hogy megyek bulizni, már hívtam is taxit és hogy megyek érte. Hát ő nem mondja meg pontosan, hogy hol lakik. Anyád :D

 

Nem kimondottan vettem a lelkemre, majd amikor hazaértem várt tőle üzenet emesenen, hogy itthagytam, meg minden... Utólag persze jött a vaker, hogy igazából jött volna... Persze-persze. Reggel írtam neki, hogy ott fogunk elsuhanni előttük a F|órián téren, és integessen, hazafelé pedig összefuthatnánk. Jótt a kamu, hogy rendet kell rakni, meg takarítani kell, nem jó délután...

 

Péntek este egy szórakozó helyen találkozott az egyik exével egyébként, - aki a mennyasszonyával volt lent egyébként a helyen - és így nagyon csunyán lett vége a kapcsolatuknak, mert konkrétan, család meg ilyesmi szedte őket szét. És megkérdezte a srác, hogy van-e 3 perce. Persze volt, ott hagyta a csajt, és elindultak haza gyalog, és hajnalig beszélgettek az utcán. Majd szombat este is, amikor ugye bulizni hívtam. Aztán vasárnap is jött volna a gyerek, hogy de még lenne pár kérdése... De akkor azt mondta nem ér rá.

 

Közben végig azt mondta, hogy van valakije (én), ami önmagában is vicces...

 

Hétfőn pedig a sráctól várta egy email reggel, majd odajött kocsival hozzá, és az utcán lesmárolta a srác... Várható volt. Persze, én 3 napja mondtam A.-nak és a barátnőjének is, hogy aki a menyasszonyát leszarja három egymást követő estén, mert valami "fontos" dolga van, akkor ott nagy gáz van. Másrészt elég vékony lábakon áll az a kapcsolat...

 

A hétfői dolgok után előkerült a menyasszony is, és kérlelte A.-t hogy ne tegye tönkre a kapcsolatukat. Mondta, hogy esze ágában sincs, és nem akar a sráctól semmit, mivel számára ő a múlt. És különben is van ugye valakije...

 

Szóval, a srácot elhajtotta, mert szerinte az már túl régi történet. Aztán arról beszélgettünk, hogy ami egyébként köztünk, van (vagyis nincs) ez így nagyon nem jó, és hagyjuk az egészet a picsába. Felejtsük el egymást stb. Mondtam, hogy rendben, de látni akarom, ha már fél éve szívjuk egymás vérét, hadd lássam már.

 

Belement, mondtam, hogy hétfőn akkor fél nyolc coffe heaven, és szigorúan öt perc. Mondta, hogy de nem tudna a szemembe nézni azok után amiket tudok róla, és hogy ez nagyon gáz, stb. Mondtam, hogy akkor napszemüveget húzok. Végülis belement, majd a lakótársnője szerint kiborult, így a hétvégi dolgok miatt, meg hogy állítólag ő még akar tőlem valamit és különben is. Meg hogy én voltam az egyetlen normális srác az elmúlt időben, akit nem szivatott, stb stb...

 

Reggel, amikor felébredtem, hogy na ma akkor életem legértelmetlenebb randija lesz, jött egy sms tőle, hogy nem fog menni a dolog, mert nem képes eljönni, és hogy majd délután felhív. Nos, 2 hónapja nem beszéltünk egyébként telefonon...

 

Szóval csak nem sikerült életem legértelmetlenebb randiját nyélbeütni...

 

 

1 komment

Címkék: a buli sms csajok basszus randi

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr31280093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2009.08.03. 00:01:11

jobb is, innen úgy tűnik totál flúgos a csaj.
süti beállítások módosítása