HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) g (29) G (2) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Még egy fodrász, aki gyorsan jött, gyorsan ment

2009.10.15. 02:19 John Preston

Nos, valamikor múlt héten, egészen pontosan csütörtök este kaptam msn címet A.-tól. Róla annyit érdemes tudni, hogy szintén egy társkeresőről való, 22 éves, és fodrász. Ő V. An|ta.

Majd pár napnyi msnezés után benyögte, hogy igazából jól esne neki most egy ölelés stb. Aztán hétfőn elvileg valami barátnőjétől kapott vissza pénzt, és ezen poénkodtam, hogy na akkor lesz pénz este mehetünk inni... Ebből az lett, hogy hétfő este a szakadó esőben találkoztunk, majd át jött hozzám dvdzni...

Előre elmondtam neki, hogy első este nem lesz szex... Bár úgy tűnik, nem vette komolyan.

A dvd legalább a meghajtóba került, közben beszélgettünk, meg iszogattunk, majd végül tv kikapcs, és mentünk aludni...

Megágyaztam szépen ahogy kell, majd mondta, hogy és hol az ölelése amit ígértem. Átöleltem, aztán elkezdtem simogatni, karon lábon, háton, hason, ami jött.

Egy fél óra után megfogta a kezem és határozottan a mellére nyomta a kezem... Eheh...

Némi mellbimbó simogatás után elindultam a déli tájak simogatására, és felderítésére. Egy szolid ujjazásig jutottunk, ami alatt kiderült, hogy igen csak szűk a kislány. Majd fogdosta kezdte a dagadó boxerem, de leállítottam. Ekkor már fél három volt, és ugye másnap meló, meg amit mondtam, megmondtam. Nincs szex :)

Szóval aludtunk :)

Másnap együtt indultunk dolgozni... Tiszta idill volt, még buszról leszállva szájra puszi volt, meg ilyesmi. Fura érzés volt, rég nem mentem így dolgozni. Felvoltam dobva.

Szerdán aludt nálam legközelebb, akkor elvileg Twilightot néztünk volna, de akkor is inkább előkerült egy üveg bor. Majd most tényleg csak és tisztán alvás volt. Reggel volt egy kis simogatás, meg vetkőztetés, de hát na :)

Szép formájú mellei vannak világosban is... :)

Majd este msnen, elkezdte mondani, hogy hát igazából lehet minden köztünk, de nem akar komoly kapcsolatot. De nem akar kötöttséget. Kérdeztem, hogy mégis milyen kötöttséget. Hát olyat, hogy ha van pasija akkor tuti nem mehet el együtt a barátnőivel moziba... Te jó ég... Meg hogy még sosem élt normális párkapcsolatban, és 30 éves koráig tuti nem is akar stb.

Mondtam neki, hogy jó akkor részemről ez ennyi, ha kitalálta mit akar tőlem, akkor majd megtalál, de engem vagy komolyan érdekel, vagy sehogy. Ebből a sehogy része lesz. Mindegy, hát akkor ennyi volt. :)

Legalább E.-re tudok koncentrálni, ha már pár napja egészen jókat beszélgetünk.

1 komment

Címkék: a dvd este randi an|ta

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr911455296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2009.10.18. 22:39:51

Megmondom az igazat: én a helyedben megdugtam volna, még ha semmi komoly nem lett volna belőle. Ha egyszer erre volt/van igénye...
süti beállítások módosítása