HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Utolsó beszélgetés

2010.01.25. 18:06 John Preston

T|a: szombaton voltam futni
T|a: most egyrészt fejtisztítás is volt a cél
T|a: másrészt fogyni kell, és ez a legjobb módszer
T|a: állítólag
JP: és bejött a fejtisztítás? :)
T|a: akkor igen
T|a: de azóta megint bonyolódott egy picit a helyzet
T|a: hogy ne unatkozzam
JP: vagyis?:)
T|a: szóval sok értelme nem volt
JP: hm?
T|a: most konkrétan bele akarsz mászni?
JP: ha nem akarod, nem kell.
JP: :)
T|a: nemtom hogy akarom-e
T|a: mert egyrészt beszélni kell a dolgoról
T|a: másrészt van amikor minden részletet nem kell tudni
JP: ahogy gondolod.
Sent at 10:48 on Monday
T|a: igazából nem történt semmi
T|a: csak hazajött
T|a: és 80-90% hogy a kocsiját láttam a házunk elött szombat este
T|a: vagy 10 percig
T|a: de semmi
T|a: ennyi a dolog
JP: ki jött haza?
T|a: tudod, az ex akiről meséltem
JP: hm
JP: és ezzel mi a baj, hogy a ház előtt állt?
T|a: hát hogy mi a francnak jön ide
T|a: főleg azok után hogy egyik napról a másikra elment a világ végére
JP: ezt miért nem tőle kérdezted meg? :)
T|a: mert 1. nem voltam benne 100 hogy ő az
T|a: sötét volt
T|a: másnak is lehet ilyen kocsija
T|a: (bár az tuti hogy az országban van már)
Sent at 10:54 on Monday
T|a: 2. én nem fogom keresni az ő társaságát
T|a: még akkor se ha "véletlen" összefutunk a házunk elött
JP: jól érzem, hogy még nagyon nem vagy túl rajta? :)
T|a: max a helyzeten
T|a: mert nagyon gáz volt sztem
JP: általában én úgy vagyok vele, hogy ha valakinek a felbukkanása ennyire fel tud kavarni, akármiért, akkor ott még durván elvarratlan szálak vannak.
T|a: nem kavart fel!
T|a: csak nem értem
JP: "T|a: de most egyrészt fejtisztítás is volt a cél"
JP: :)
T|a: de ez még ez elött volt:D
JP: mégrosszabb :D
T|a: hát tudom:D
T|a: erre mondom hogy bonyolódik :D
T|a: kész szappanopera az élet:)
T|a: bár ezt már anno Adri is megmondta
JP: kiváncsi vagyok, valaha megtudom-e a részleteket.
Sent at 11:01 on Monday
T|a: most mivel kapcs?
JP: a relativitás elmélet metafizikai vonatkozásaival kapcsoltaban :D
JP: szerinted? :D
T|a: hát gondolom nem az exre gondolsz:D
JP: nem, hanem mi az ami ennyire bonyolult most :]
JP: és
JP: "T|a: másrészt van amikor minden részletet nem kell tudni"
JP: :)
T|a: hát erre az újabb felbukkanásra gondoltam
T|a: a minden részlet alatt
T|a: mi bonyolult?
T|a: az hogy nemtom mit akarok
T|a: közben te is egy elég konkrét helyzet elé állítottál
T|a: meg ugye itt van a másik srác
T|a: akivel találkozgatok
T|a: ez így kicsit sok
T|a: még nekem is:D
T|a: pedig azt hittem edzett vagyok:)
JP: most erre nem hiszem, hogy nekem kellene bármit mondanom.
T|a: nem is vártam
T|a: csak vázoltam a helyzetet
T|a: DjZoNe üzenete:
nem, hanem mi az ami ennyire bonyolult most :]
JP: mindegy, ezt a fajta bizonytalanságot úgysem fogom sokáig elviselni.
Sent at 11:07 on Monday
JP: hát jó, akkor megyek ebédelni.
Sent at 11:29 on Monday
T|a: :(
JP: nem tudom mit vártál egyébként.
JP: ez így kurvára nem jó nekem.
T|a: én nem vártam semmit
T|a: te kérdezősködtél
T|a: te vártál válaszokat
JP: tény.
T|a: vagyis nekem az jött le
JP: ez kettős
JP: akkor is szar, ha nem tudom
JP: ha pedig tudom mivan, még szarabb.
JP: de remélem, legalább te ebben jól érzed magad.
T|a: úgy túnik?
T|a: de igazából ez mindegy is sztem
T|a: ez a dolog nem könnyíti meg
T|a: hogy vitázunk
JP: ez részemről még messze nem vita :)
T|a: meg lekiismeretem is kivan már
T|a: pedig igazából részemről se:), de nem is egy kellemes beszélgetés
T|a: én nem akarok neked rosszat
T|a: hiszed vagy nem
T|a: én nemtok olyat ígérni hogy egyik napról a másikra változni fognak a dolgok
T|a: az elmúlt fél évem jó bizonyíték erre
T|a: ha neked ez  nem jó
T|a: akkor nem kínozlak
T|a: akkor váljunk el amig lehet békességben
T|a: azt nem akarom hogy megutálj
JP: mert az megoldás...
T|a: nem mondtam
T|a: pont azt mondtam hogy nemtom mi a megoldás
JP: mindegy, akkor marad az, amit eredetileg is mondtam...
JP: majd legyél szíves keresni, ha kitaláltad mit szeretnél.
T|a: rendben
T|a: de tudod a látszal sokszor csal
T|a: mert ugye azt mindannyian tudjuk
T|a: hogy ebből a helyzetből nem kerül ki mindenki győztesen
T|a: de a látszal ellenére
T|a: most pont úgy néz ki
T|a: én vagyok/leszek a legnagyobb vesztese a dolgonak
T|a: mégha látszólag én vagyok a "legjobb2 helyzetben is
T|a: mindegy
T|a: én részemről lezártam
JP: nézd, te döntöttél így, hogy így legyen.
JP: ezt te is tudod.
T|a: egy bizonyos szintig
T|a: de tény
T|a: nem láttam a következményeit
T|a: belátom, nem tagadom
T|a: buta liba vagyok
JP: sosem mondtam ilyet.
T|a: nem, én mondtam
JP: egyébként nincsenek illúzióim, tudom, hogy nem fogsz keresni.
T|a: egy jó ideig biztos nem
T|a: mert magamban kell rendet raknom
T|a: tudom hogy én vagyok zizi
T|a: mostanában egy csomó embert elmartam magam körül
T|a: pedig nem direkt
T|a: látom hpogy hülyén viselkedem
T|a: de nem tudom miért
T|a: és hogyan lehet ennek a dolgonak vége
T|a: az elmúlt időszakban pont azokkal az emberekkel kaptam össze
T|a: akikre mindig számíthatok
T|a: és akiknek a véleménye mindig fontos volt
T|a: tudom, hogy nincs olyan hogy a világ összefog ellenem
T|a: tudom hogy nem ez a baj
JP: :(
JP: azt hiszem erre, msot nekem is levegőznöm kell egyet.
JP: legyél jó.
T|a: te is
JP: én sajnos mindig, ez a baj.
T|a: szia
Sent at 11:50 on Monday

2 komment

Címkék: msn csajok t vergődés t|a

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr161701405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liyliyth 2010.01.29. 12:03:15

Persze, a lányt is meg lehet érteni, tetszik ez is, kedveli azt is, és feltűnik az ex, aki iránt még biztos érez valamit. Bárki kerülhet ilyen helyzetbe.
Viszont a te szemszögedből: én biztos, hogy vérig lennék sértve, hogy neki egy pillanatig is gondolkoznia kell, hogy engem választ-e.
süti beállítások módosítása