HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Kiderül az igazság

2011.05.07. 09:20 John Preston

A kisasszony még alszik, én magamhoz vettem a notim, ő pedig be van lépve minden lehetséges közösségi oldalas profiljával.

Egy dologra voltam csak kiváncsi, hogy mennyire mondott igazat az elbaszott kedd estével kapcsolatban, amikor nála volt ez a jóképességű gyerek.

A kedvenc barátnőjével folytatott levelezése került a kezembe egy orosz közösségi oldalról a vékontákéról, ami így nézett ki:

 

nembaj apollóval akkor is ahhh jóóó vooolt fogta a mellem.. azt mondta, h kurva jó. mondom mi ebbe a jó... meg, kérdi,.. mekkora melled van neked? mondom hát.. a melltartóba nagy.. mondom miért? hát, elég nagy így fekve is... áá mondom.. kis tenyérbe illő.. :D és aztán amikor megfogta.. meg ahogy csókolgatta nyalogatta a nyakam... olyan sóhajtozást rendeztünk le..sztem móni hallotta is... meg.. hmm... képzeld.. volt pár pill amikor bealudtam xD ő meg csinálta a dolgot..xD de mindig felriadtam és próbáltam palástolni a helyzetet xD

Valamint, délután beszélgettünk, nyilván nem mondtam meg neki, hogy ezt láttam. Ebben semmi meglepő nem volt, összeraktam az eddigi mozaikokból. Sőt délután így el is mondta ebben a formában, ráhatás nélkül. Plusz, többlet információkhoz is jutottam még ehhez képest is, elmondta, hogy a srác valójában dugni ment át, de ő ezek után inkább hazaküldte... Üröm az örömben

Szólj hozzá!

Címkék: e levél e||us

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr142885782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása