HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) g (29) G (2) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Na bazmeg újra

2011.05.08. 02:11 John Preston

Egész estés üzengetés, meg ilyesmi, persze, megint egymás lelkébe másztunk, erre hazajövök, megnézem mit írta a barátnőjének, és mit kell látnom?

össze vagyok törve...
apollónak anno irtam, h oks, h sex stb..de azért lehetne kedvesebb is.. erre, h ő ilyen és nem nagyon változik már..
erre ma J.P.-nál voltam, és bazdmeg álmomban apolló volt, és tökre begerjedtem.... irtam apollónak - eldobván a büszkeségem - erre h ok, és ott is áérződik ez a stilusa..
meg h megdugjalak? mondom de alpári vagy.. jó akkor nem nem.. mondom de, csak elég alpári vagy.. 
jó akor szexeljünk? mondom aha.- erre később felhívott.. 
tök furcsán besztem vele.. 
erre h mibajom.. 
mondo az amit anno irtam.. 
és válaszoltam rá? nem.. 
mert akkor emlékeznék.. 
meg ienek.. 
elovlasta a cseten irtat, de az a baj, h é nem arra gondolok, de örülök, h nem olvasta el azt!!!! csak ezt!!!  és, h deő nem akar semmit, csak kúrni baszni igen jól hallottad baszni kúrni.. 
és úriste ahogy ezeket kimondta... :S:S:S:S amikor ezt hallottam...
háááááát...
megszakadt a szivem..
BELESZERETTEM VOLNA????
neeeem. az nem lehet.!!! ne törtéhet meg!!!!:)  de nem érti h mi a bajom.. h attól még, h csak sex, nem kéne igy kezelnie... én se akarok kapcsot.... meg h ez nem szeretkezés.csak kúrás.. 

És ezek után még egész este nekem tolta a vakert, hogy így nézzek magamba, meg úgy nézzek magamba, meg ő most velem nem akar komolyat, vagyis akarhat, de nem ígér hűséget(?!?!), mert neki kell egy kis kaland. Ez fasza...

A fenti levélre jött egy reakció a barátnőjétől, hogy neem, nem szerettél bele, csak kivánod a gyengédséget, erre ír egy ilyet, hogy:

oké.
am gyengédséget megkaphatnám J.P.-tól, de őt nem kivánom. pfujj

Szóval bazmeg fúj vagyok, köszönjük.

Szólj hozzá!

Címkék: e levél basszus e||us

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr92886399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása