HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

A k|arinétos miss

2011.05.19. 01:56 John Preston

Egyik éjszaka, egészen pontosan tegnap, május 14.-én, valamivel éjfél után cseten futottam bele egy N|k| nevű klarinétos csajba, aki egyébként osztrákiában tanult, de Sz0mbathelyen lakott. Aranyos, és tetszetős, szőke, és csodás kék szemű teremtés.

Elképzelhetetlen mennyiségűt beszélgettünk msnen, meg kameráztunk az első napokban, amikor megismerkedtünk. Jókat beszélgettünk, mindenféléről, a világ dolgairól, családról, meg ilyesmikről. Kiderült, hogy papíron nincs pasija, de az exe még mindig nem fogadja ezt el, hívogatja, mintha még együtt lennének, balhéznak naponta telefonon, stb.

Igazából, valahol talán inkább sajnáltam, mint hogy akartam volna tőle valamit, mert meglehetősen esendőnek tűnt, ezért ajánlottam neki, hogy segítek mindenben, amiben tudok, és amiben segítséget kér tőlem.
Ez egyrészt egy próba is, hogy mit mernek kérni, egybál rákap-e a lehetőségre, stb.

Aprópénzből élt, takarított, zenére oktatott, szóval próbálkozott mindennel amivel lehetett, mert a családja nem igazán tudta támogatni, valami oknál fogva, amit most nem részleteznék. Ezért, egyik nap pl lemerült a telefonján elérhető egyenleg, amivel meg volt lőve, mert nem tudta felhívni a szüleit, sem azt a valakit, ahova ment volna takarítani, ezért meglepetésképpen feltöltöttem az egyenlegét, itt nem picit lepődött meg, főleg hogy honnét tudtam a számát, és hogy te jó ég, még mit tudok róla, a másik, hogy ezt miért, meg hogy meg hi meg há. Nem tudtam más megoldást, amivel segíteni tudtam volna neki ebben a helyzetben, így ezt láttam legegyszerűbb megoldásnak.

Kiváncsi vagyok egyébként rá élőben, hétvégén, ha akarta volna lementem volna hozzá két puszira meg egy kávéra, de még nem akart látni, így nem marad más meg kell várni, amíg ő jár erre. Ami annyira nem valószínűtlen, mivel az egyik tesója a városban tanul, jó pár barátja van itt, plusz amikor hazamegy, akkor átjár a fővárosunkon.
 

Szólj hozzá!

Címkék: msn cset csajok n n|k|

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr423017555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása