HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Örlődések

2008.12.07. 20:14 John Preston

Érdekes időket élek mostanában. Nem, nem azért mert G. hiányzik, vagy nem hiányzik, hanem azért mert most nagyjából minden csaj szabad körülöttem, akitől valaha bármi is megfordult a fejemben.

Szabad I., bár neki komoly kapcsolata, mióta ismerem nem volt. Szabad R., akit imádok, de nála a józanész leszabályoz, lévén, hogy az egyik barátom exe. Szabad B., aki iszonyatosan vad, és egyedi, viszont mivel hosztesz így kurvajól néz ki, igaz, ezt tudja is magáról, és ki is használja. Másrészt pedig utazik el 2 hónap múlva 1 évre... No és szabad J. is aki egy közös csaj barátunk barátnője...

A mindennapjaim sokrésztűségét, és a bennük rejlő ellentéteket világosan kifejezi az utóbbi pár napon. Mindennap másik csajt kisértem haza, vagy éppen a közlekedési eszközéhez. Fura és érdekes.

Csütörtök este Zs.-t, aki pultos a kedvenc helyemen, és a másik blogomra, még egy közös képet is raktam fel magunkról. Szóval éppen a kettes számú törzsbázisomról mentem haza, amikor is, jött ő is, gondoltam megvárom, beszélgetünk meg minden. Elmondta, hogy túl sok munkát vállalt, és nehezet, és most fél tőle és "Jajj Johnny, most mi lesz velem?". Megöleltem, majd hazakísértem, meghallgattam a vívódásait, aztán én is megnéztem közelről a kispárnám.

Pénteken este R.-t vittem haza, szószerint mivel már járni alig bírt. Jó oké, egy picit megitattam, mert nagyon feszült volt egy srác miatt. Így oldottabb lett, viszont a sráctól oltári kosarat kapott... Szóval ismét lélekápolás, hazakisérés, beszélgetés, kézenfogva sétálás Andrássyn, stb...
 

Szombaton délután együtt uzsonnáztam D.-vel, és ő is kifejtette hogy az összes pasi hülye, persze, tisztelet a jelenlévő kislétszámű kivételnek. No meg, hogy magára sincs ideje, meghallni sem, meg suli, meg minden. Mintha G.-t hallottam volna, egy az egyben.

Este pedig E.-nek hallgattam végig a vergődéseit, hogy hogy bánik vele az apja meg hogy nem, és hogy csináltat megának még egy pirszinget, mert érezni akarja a fájdalmat, mert másképpen nem tudja elviselni azt a terrort, ami otthon éri...

Mindenkinek meg van a maga keresztje, ilyenkor örülök, hogy nekem ezekhez képest nincsenek gondjaim.

Szólj hozzá!

Címkék: csajok g basszus gondolkodom vergődés

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr7809905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása