HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) g (29) G (2) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Most jobb?

2008.10.25. 20:30 John Preston

Szóval, megtörtént, ami régóta a levegőben volt.

Pénteken elmentem hozzá, és persze nem volt otthon, ezért felhívtam. Persze barátnőknél volt, és készültek bulizni. De beszélgettünk 1 órát. Közben a villamoson meghallotta, hogy merre járok...

Mindegy. Aztán csak kibőkte amit akart. Napok óta beszélget a barátnőivel és a nagymamájával arról, hogy akkor most mi a rák is legyen velem... Persze, kaptam a hátam mögött hideget és meleget egyaránt, de végülis az lesz, hogy pihenőt kért, amíg elrendezi a dolgait. Úgy tűnik a nagymamája egyre jobban van, jó a vérképe, és minden ilyesmi. De még pár hétig eltart amig hazamehet, aztán persze jön ilyen, hogy átköltözés az új lakásba, suli meg minden...

Zseniális. Azt mondta, hogy ha nem kedvelne ennyire, nem kötődne hozzám, nem gondolna ennyit rám és NEM ÉREZNE SEMMIT akkor most azt mondaná, hogy legyen vége hagyjuk egymást. De nem tudja azt mondani.

Nem hiszek a szünet tartásban, nagyon nem. De mindegy, szilveszterig kap időt, vagyis max 2 hónapja van intézni a dolgait. Addig nem fogok csajozni, randizni senkivel. Ha addig nem hív fel hogy engem akar most azonnal, akkor én fogom felhívni, hogy legyen szíves ha eddig nem keresett ez ezután is maradjon így.
Mondtam neki, hogy ez így kurvajó. Telefonon sem szakítottak még velem. Dehát nem szakítottunk, csak időt kért. Mert ha minimálisan is bizonytalan lenne azzal kapcsolatban, hogy mit akar tőlem, vagy akar-e egyáltalán tőlem valamit, akkor szakítana. Oké, ezzel egyébként én is így vagyok. Nagyon megfogott ez a nő, és nem értem. Még mindig nem értem. Nagyon szar hogy alig láthatom, de mindig megnyugszom amikor telefonon hallom a hangját, vagy találkozunk, akár csak 10 percre is...

Mindegy, várni fogom, hogy keressen. Én nem fogom keresni semmilyen formában. Ezt neki is elmondtam.
Azt mondta, hogy amikor nem a nagymamájánál van, akkor rám gondol. Ez jól hangzik, de nem tudom mennyire igaz.

Persze, nem várhatom el, hogy a barátnőivel kevesebbet találkozzon, hogy ne vigyázzon az unokahugára, hogy ne legyen gyakorlato, stb. De ha tud lógni msnen órákat, akkor rám miért nem lehet szánni 2-3 naponta 1-2 órát.

Sehol sem vagyok a prioritási listában, ezt eddig is tudtuk. Kiváncsi vagyok ez változik-e. Addig pedig csendes kivárás van.
Kérdeztem, hogy ha tényleg csak pár hétről van szó, akkor mi értelme a szünetnek. Hogy nekem könnyebb lesz. TÉNYLEG? Mégis miért lenne könnyebb. Most nem virtuális barátnőm van, hanem egy "kedves ismerősöm", aki mellékállásban barátnő, csak éppen 5 ujjnyi por takarja, és a polcon van. Nekem biztosan nem lesz könnyebb, mert csak várni fogom, hogy hívjon, ahogyan eddig is vártam, és amikor meguntam a várakozást, vagy szét vetett az ideg akkor felhívtam.

Maximum neki lesz könnyebb, nem fogom zaklatni naponta, hogy helo mizu, mivan veled, mit csinálsz, hogy van nagyid, stb. Neki pedig nem lesz ott az a mentális teher, hogy igen ott van az a barom is akivel nincs időm foglalkozni, pedig, szeretnék, vagy nem, de kellene, vagy legalábbis elvárná.

Azért ezt sem hittem, hogy amikor megveszem neki ezt a kurva ajándékot, hogy odaadni nem lesz időm. Apropó, ő is vett nekem valamit. De MAJD megkapom. Ezek után szerint egy gyékény KOSÁR lesz :D
Kérdezte, hogy akkor most hogy is van. Azt mondtam, hogy nem hiszek a szünetben, mégis várok rá. Hogy a faszba ne várnék rá. Ilyenkor eszembe jut Dj. Szatmáry feat Jucus - 100 évet várnék rád című szám 2004-ből. nézzük Anikóval is szenevedtünk kb 1 évet, anélkül, hogy egy komolyabb csókolózásba bonyolódtunk volna...
A nagy bejelentés után lementem a kedvenc helyemrem, druszámmal ittunk egy-egy B52-t, aztán énekeltünk sok szépet.. Széles mosollyal takartam egyébként a szar kedvem, de akik régóta ismernek, mindenki látta rajtam, hogy valami nem oké, sőt, hogy meg vagyok zuhanva. De nem meséltem nekik róla, csak Imrének mondtam el. A depimet miután hazamentem édességekbe és designolásba folytottam, ezért készült is 3-4 websablon a hétvége alatt.

Egyébként este bepróbálkozott nálam és a hely djnél két csaj ilyen kamu dumával, hogy akarunk-e csocsózni... Nem is voltak rosszak, de szemellenzőm van. Igen, tudom hülye vagyok.

Persze a doktorúr meg hajnal 4-kor beállított egy aranyos szőke kislánnyal, akit a dj pultomnál szórakoztattam egy 3/4 órát, amig ő elkészítette a kéjlakot, majd így matt részegen rögtönöztek valami zs kategóriás ágyjelenetet...
Én pedig itt eszem a kefét...

Szóval ez a nagy helyzet. Tündérmeseként indult és telefonon szakadt meg. Hogy lesz-e folytatás, azt majd az idő és a következő 2 hónap megmondja. 9 heted van. Számolok.

Szólj hozzá!

Címkék: este szakítás g szünet álmok helyzetjelentés gondolkodom

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr64731652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása