HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) g (29) G (2) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Derültégből betonkeverő :)

2009.02.05. 03:00 John Preston

Nos, a történet mára annyi, hogy voltam lent a kedvenc helyemként üzemelő vendéglátó és szórakoztató ipari egységben, ahol is reménykedtem, hogy némi beszélgetésre elkaphatom Zs.-t. Nem mellékesen kellett találkoznom még két leányzóval, akiknek én vettem a cégemen keresztül a 3G alapú netelérésüket, és új hónap van, tejelni kell.

Nos, ezen kívül pedig megérkezett N. svéd0rszágból, és remélhetőleg a következő négy évben ismét velünk marad. Anno majdnem megsirattam őket, amikor bejelentették, hogy mennek, és nem tudni jönnek-e vissza.

Még ezen felül találkoznom kellett volna A.-val aki a rövidítéseim közül eddig egyedül hímnemű, vele pedig szigorúan üzleti ügyben. Ellenben mire leértem már kész volt, mint a holnapi lecke, szóval a bizniszelés elmaradt.

Viszont elém toppant lent egy óvatlan pillanatban Sz., mármint nem a pénteki Sz, hanem ő egy teljesen másik. Róla annyit érdemes tudni, hogy ő T. Sz., egy éve C0rv1n tetőn a sz4kítós bl0g v4lent1ne br3ak nevű buliján találkoztunk, és valami hihetetlen szar dumával léptem oda hozzá, de jót nevetett, és innét indult, hogy hazakísértem, aztán hogy lejött velem arra a th4i helyre, ahol akkoriban a sz4kítós társasággal lejártam.

Szóval közel egy éves az ismeretségünk, és március óta nem igazán találkoztunk. Illetve valamikor nyáron iwiwen üzengettünk egymásnak, de semmi. Valahogy akkor az izgalom megvolt, de valami hiányzott a lányból, vagy csak nem vettem észre, nem tudom.

Most viszont beszélgettünk jó pár órát, iszogattunk, egészen szépen megeredt a nyelve... A barátnője, akivel lent volt szépen ott is hagyott minket beszélgetni, ő pedig hazament...

Mi még éjfélig beszélgettünk, majd pedig elindultunk hazafelé, belémkarolva jöttünk végig az utcán, majd megálltunk a ház előtt, és mutattam neki, hogy itt lakom. Nem akartam felvinni. Tudom, hogy amugy sem lett volna semmi, de most a lakás sem volt olyan állapotban :)

A Király utca felé osontunk tovább és a Kazinczy utcában ültünk be egy sosem hallott nevű füstös kis kocsmába, és itt beszélgettünk tovább. Egy éve beszélt nekem arról, hogy hedonista életvitelt folytat, talán ezért is tűnt anno annyira lestrapáltnak és boldogtalannak. Viszont most megváltozott a képem róla, és nagyon tetszik... Mondjuk erről mi sem tesz jobb tanubizonyságot, mint az, hogy ott hagytam Zs.-t aki meg beszélgetett volna velem, azért hogy Sz.-t hazakísérjem.
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: csajok sz helyzetjelentés zs

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr41923724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása