HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Az újdonság varázsa

2009.03.10. 02:23 John Preston

Szóval, ma variáltam egy picit a frizurámon. Najó, nem kicsit, hanem konkrétan nagyon, és visszatértem a régi kerékvágásba, és a régi énemhez, ami két évvel ezelőtt voltam.

Most ilyen 5 évet fiatalodtam első blikkre, és fura az érzés, de jó :)

Ezen felbátorodva, elkezdtem ma a 4 órás vonat utat kihasználni azzal, hogy szemeztem egy leányzóval. Néztem, nézett, néztem, nézett, notebookból felpillantottam, jegyzeteiből felpillantott, stb stb. Mentek az apró finomságok. Majd amikor közeledett az átszállás a csodás IC-re, akkor egymás mögött szálltunk le, majd felszállásnál bunkó módon előre mentem. Najó nem bunkó módon, rohadt nagy csomagja volt, és egyedül láttam, hogy nem bírja el, előre mentem, hogy segítsek felvinni. Az IC-n leült az elején, én a közepén, majd visszaültem az elejére, nem miatta, hanem mert ott volt elektromos hálózati aljzat, amiből szegény kis gépem erőt meríthetett, volna. De nem jött belőle a manna, így kihasználva a 3 széknyi távolságot, ismét szemeztünk. Majd váltottunk pár röpke mondatot.

Leszállásnál, pedig ismét segítettem neki, amire számított is. Ő Bécsbe ment tovább, én pedig leszállva Kelenföldön, a Déli felé haza vettem az irányt.

Még a nevét sem kérdeztem meg, pedig nagyon helyes kis sötét barna kislány volt.
 

De ez csak mellékzönge volt, ami igazából érdekes volt ma, hogy láttam B.-t. (Igen, akivel januárban randiztam, meg koncertezni is voltunk, aztán pedig a kettes számú törzshelyemen, ahonnét haza kellett vinni, mert nem érezte jól magát, és azóta nem kerestük egymást)

Szóval szálltam le a metróról, és láttam egy szép nagy mosolyt a tömegben, aki egy magas, szőke(?), rövidhajú sráchoz siet, majd gyors szájrapuszis történet, és beleomlik a karjaiba. Először azon gonfolkodtam, hogy írok neki smst. Aztán eszembe jutott, hogy már nincs meg a száma. Msnen, pedig nem fogok ráírni, hogy "láttam, ahogy bemásztál a pasid szájába jujjdejó örülök nektek" :D

Most ért véget az Eredendő bűn dvdm, mehetek is aludni, Tamás 8ra jön értem.

Szólj hozzá!

Címkék: b utazás vonat csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr65992727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása