HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

És T. rám írt ma...

2010.01.16. 17:05 John Preston

Persze, nem azért, mert eldöntötte, hogy mit akar, hanem hogy "hiányoznak a beszélgetéseink..."

Akkor basszus beszélgess azzal, akivel randizgatsz a kurva életbe...

Aztán persze beszélgettünk, mondta, hogy nem gondolta, hogy ekkora galiba lesz abból, hogy valakivel találkozik... Persze, a galiba nem ebből van, hanem abból, hogy másodszor is... Amit már randinak datált, és utána amikor kérdeztem, hogy na milyen volt a szerdai találka, akkor a nem rossz jelzővel illette. Vagyis lesz repeta, és nem küldte el a srácot.

Megkérdtem rá mégegyszer, hogy tényleg csak akkor keressen, ha kitalálta hogy mit akar, nem szeretem a kettős játékokat. De hogy ő nem, csak...

Mondtam, hogy én sem randizgattam mással, mióta vele... Erre jött az óvodás válasz, hogy akkor itt a lehetőség "adjam vissza"...

Fáj, és szar.


És nem csak az egómnak. Akarom ezt a szédült nőt.
Kötődöm hozzá, és nagyon tetszik, úgy ahogy van, a hülyeségeivel együtt. De tény, hogy nem léptem amikor kellett volna.

Lefoglalt sok minden, nem akartam még jobban összekuszálni az életem vele, amig kész nem lesz kész a nagy melóm. Nem akartam több felé figyelni, túl fontos volt ez most, és fontos volt ő is, de a kettő nem fért meg egymás mellett egyszerre. Reméltem, hogy ezt megérti... De nem így lett.

Mindegy, hát most ez van.

1 komment

Címkék: csajok t gondolkodom t|a

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr271677266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2010.01.18. 08:11:07

felejtsd el ezt a lökött csajt. az ilyenektől óvakodtam mindig. nem fogják fel, hogy mennyi szenvedést okoznak. semmi jó nem fog kisülni ebből már sajnos, és sosem fogsz tudni megbízni benne ezek után.
süti beállítások módosítása