HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Akkor ez ennyi volt.

2009.01.02. 16:44 John Preston

Ugye G.-nek 2008 végéig adtam határidőt, hogy ha akar valamit, akkor jelentkezzen vagy valami. Na most, mint kiderült nem véletlenül nem jelentkezett. Ünnepek előtt sikeresen összefeküdt a feka exével... Gratulálok.

No, meg le lettem osztva, hogy nem küldtem neki karácsonyi üdvözletet, meg hogy az összes exe közül, csak az én üzenetem hiányzott. Oh igen, nekem is hiányzott pár dolog. Mondjuk egy egyszerű és baszottul konzervatív dolog, amit őszinteségnek hívnak. Se több se kevesebb, de ezt nem kimondottan kaptam meg.

Cserébe viszont, kaptam sztorikat, hogy bulikban kikkel, és hogyan, meg ilyesmik. Mesés. Ennyit azokról a nőkről, akik zászlón lengetik hogy ők mennyire kibaszottul nyersek és őszinték.

Mindegy, ennek is meg lesz a böjtje majd egyszer.
Nem kívánok mást neked az új évre, minthogy ezt egyszer valakitől csak ugyan ennyire kapd vissza.
 

No aztán délután sikerült kellőkénne feltornászni az agyam az eddigi faszágain, és finomakat visszaszólogattam. Nem tudom miért, jól esett.

Nem szoktam, de most jó volt, és az igazság érzetem helyesnek titulálta a dolgot. Pedig el akart hívni teázni. Késő kislány, nagyon késő. Amikor szakított nem tudott elém álni, csak telefonon tudta kinyögni, hogy mi lenne ha szünetelnénk. És persze be kellett tolni a gyilkos "nem szakítunk, csak szünetelünk" című nagyon szar dumát.

 

G miert pont ma akarod levezetni a kicsezsett serelmeidet?
J miért, azt teszem? :)
G na jo:)
G elmeny volt.
J további szép estét neked is.
G viszont es szolj ha te is tul vagy ezeken a dolgokon es leulhetunk teazni:) jol sejtettem,hogy meg mindig nem alkalmas az ido ra.
G es sajnalom ha onzo voltam veled szemben,de masnak adtam az idot,azt ami nem sokaig van mar.es elfogadtad.sajnaltam.en is.
G elvegre csak teazni akartam:)
J nem ezzel volt bajom.
J mindegy, majd máskor.
G nem tudom mivel.vagy miert.de biztos.
G majd maskor ha ilyen kedved van,akkor a koszones utan rogton jelezd:)
J akkor picit gondolj arra, amikor az ilyen fordítva volt
G es xhonap utan eszedbe jutott,a mi lenne ha..?
G nice:)
J nem :)
G akkor tul intelligens vagyok hozzad hogy megfetjselek:D
J "Aki lábtörlőnek érzi magát,mert kóstolgatom,kérem jelentkezzen nálam!köszönöm."
J erre emlékszel még?
G ezt mire fel vagod be ide?
J ...
G lehet elrontottam az elozo mondatot
G szuperintelligens vagy hozzad hogy megfejtselek :)
J minden bizonnyal.
G de nem basztattalak vegig egyfolytaban...es utana kapcsoltam is es valtottam mikro mondtad h emrt ez neked szarul is
G nem vagyunk egyformak:)
G es ne feledd de csak megtapasztaltad nem folyamatosan kaptad honapokig:)igy en megszoktam es nem faj kozel sem annyira,mintha elsok kozott tortent vna
G bizonyitottad viszont h te is csak vegtelen egyszeru vagy,mint oly sok mas
G légy jó azért és ha lelked felvirágzik szólj:)
J oh mester, taníts még.
G ezt versen komoylan mondtam
G nem a lelkes dolgot,ott csak enyhiteni probaltam
G :)
J aham.
G es mar megint egy legjobb barat,aki kivulrol latja adolgokat megis az en szememmel,véleménye bearanyozodik.túl jó emberismerő:)
G na majd beszélünk amikor normalis üzemmódra valtottal:D
J természetesen megint velem van a gond.
G nem hiszem hoyg most en kezdtem volna.
G akarmit is.
G azon kivul hogy radkoszontem.
G (K)

Szólj hozzá!

Címkék: csajok g szünet basszus helyzetjelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr43853525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása