HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Hétvégi történések

2008.09.29. 12:42 John Preston

Nos, az elmúlt héten erősen beteg voltam.
Soha jobbkor, olyan hétvégén kell ezt, amikor legalább 3 szülinap van, királyság.

Csütörtök este a vendégek közül megint volt olyan 3 csaj, akivel még kedvem is lett volna mit kezdeni. Az egyik csaj foglalt volt, hogy jó legyen a formám, a másik kettő egy társaságból volt.

Ebben a tizen párfős csaj társaságból egy kis formás, szemüveges, mosolygós barnával nézegettük egymást egész este. Amikor megfáradt és leült a színpadon pihenni, annyira édes voltam, hogy kivittem neki a dj pultból egy széket, hú akkor hogy nézett rám, mint egy fél messiásra... :)

Aztán, elindultam haza, és a tánctér kijáratánál találkoztunk, kérdeztem, hogy már mentek is haza. Ó igen... Én is elindultam hazafelé, de mivel én egyedül voltam, és ruhatárra sem kellett várnom, a kijáratnál még megvártam, meg akartam nézni magamnak mégegyszer. Feljöttek, végig engem bámult, ami után kijöttek. Elővettem a hivatalos biztonsági őrös köszönést, ezt a "Sziasztok, jó éjszakát" jellegűt. Majd amikor eltüntek a sarkon túl én is megindultam hazafelé.

Péntek este a nő neműek szempontjából teljesen transzparens volt, mivel semmi említésre méltó nem volt.

Szombaton pedig Attilának segédkeztem, ahogyan már egy éve a legtöbb hétvégén. Zsuzsi ismét lejött az egyik barátnőjével, akit azért bemutathatott volna, mert egészen jó darab volt. Lent volt Bea is, valamint Orsi két barátnőjével Zsófival és Kingával. Érdekes érzés a pult túoldaláról nézve is az, amikor egy csaj neked táncol, ezt megtörtént ismét. Ahogyan már egy párszor. Most az elkövető egy vékony, jó mozgású barna volt, akinek nem mellékesen szép mosolya is volt. Akkor is az orrom előtt volt, amikor a pultban voltam. Aztán amikor kijöttem, és kivülről támasztottam a pultot, és csak néztem a táncoló tömeget, akkor körbetáncolt.

Aztán, amikor végképpen meguntam a últban ténykedést, és az utolsó fél - három-negyed órára kimentek táncolni még ott volt a közelben. Amikor viszont látta, hogy Zsuzsival miket lejtünk, akkor így hazament. Hmm, rossz reklám nekem ez a csaj :D
Mindig elzavarja az érdeklődőket :D

Zárszóként pedig ott volt a vasárnap, amikor is Ildivel elmentünk vacsorázni. Előre közölte, hogy nem éhes. Jó hát, megértem egy vasággyal együtt 50 kilós csajtól ez érthető is. De végül csak sikerült választani egy kellemes és vállalható salátát, amíg én a gyors tálammal voltam elfoglalva. Persze ebből is etettem, mert az a jó :)

Viszont Ervin barátom még mindíg hiú reményeket táplál a csajos iránt. Ezért nem tudom még, hogy akarok-e valamit.

Szólj hozzá!

Címkék: csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr75687115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása