HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) g (29) G (2) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Két és fél óra

2008.10.15. 12:57 John Preston

Tegnap este, miután hazaértem az AXIS-9 esem megvásárlásából, felhívtam az én drágámat, mert kiváncsi voltam rá, hogy milyen a hangulata, hogy mennyire nyitott ma rám, avagy nem, szeretne-é emberi kommunkiációt folytatni velem, vagy ilyesmi.

Ebből végülis két és fél órányi telefonálás lett. Amit félig-meddig haszonsan töltöttem, mivel közben kiszámláztam 2 ügyfelemnek összesen 120.000 forintot... Ez csak azért nagy szám, mert UTÁLOK nekiülni és számlázni. Ez az egyik dolog, amivel a világból ki lehetne kergetni szerintem...

Szöszmötölés, wáh. Mindegy, kellemes virtuális társaságban telt a két órám, ami közben elárulta, hogy a tegnap esti irományommal azért könnyet csaltam a szemébe, vagyis helyesbített, hogy könnybe lábadt a szeme...

Jövőhéten vacsorázunk együtt, legalábbis így tervezzük. Ez az ő felvetése volt, kivételesen nem az enyém. De jól esett. Azt mondta, hogy tényleg hülye vagyok, hogy annak ellenére, hogy nem minden a legrózsásabb nem lépek le.

Mondta, hogy tudja, hogy le kell bontania a falakat, és csak ő teheti meg, más nem. Valóban, nem tudok ennél sokkal többet tenni. Ha nem nyit felém, nem tudok mit csinálni, csak várni. De várok, türelemben jó vagyok, állítólag :)

Végülis zenét hallgattunk, így telefonon keresztül, olyan fél órán át, aztán közben elindultam a törzshelyem felé, mert a kedvenc svédjeim érkeztek nagy erőkkel. Legalábbis reméltem, hogy érkeznek. Végülis csak Nora jött meg, a szőke fele, majd szombaton érkezik. Lent közben találkoztam Erával, aki mesélte, hogy miután a régi helyén eléggé viharosan ért véget 7 évnyi pályafutása saját szórakozóhelyet fog nyitni, ahova szeretettel vár... Még egy hely, ahol törzsvendég leszek, jujj :)

Várom, hogy vajh ma tudunk-e találkozni.

Szólj hozzá!

Címkék: g telefonálás

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr48715172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása