HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) G (2) g (29) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

Egy szar este, és egy vallomás, amit nem akarok többé hallani.

2009.02.01. 08:14 John Preston

A ma esti programom két szülinap volt, valamint némi rohangálás.

Azt történt konkrétan, hogy a törzshelyemen volt két számomra nagyon kedves ember szülinapja, amire mindenképpen megigértem, hogy lenézek. Ebben nem is volt hiba. Ezenkívül az egyik djnek, egy másik szórakozóhelyre igértem egy cdt, valamint a régi lakásom melletti helyre kellett vinnem az egyik pultoslány búcsúbulijára az egyik ajándék egyik részét. Így fél egykor elindultam, hogy no akkor fut-fut szalad, fut-fut szalad, és kettőre visszaérek.

Mindkét dolgot kipipáltam egészen gyorsan, és még idő előtt visszaértem. Addigra kb mindenki hazament. Erre egyszercsak beviharzik Sz. és vele egy csodás fekete haju, mocsok jó alaku, szép kékszemű mélyen dekoltált kislány. Még be sem mutattak minket egymásnak, már lesegítettem a kabátját, milyen mocsok jófej vagyok. Sz. a nyakamba ugrik, jajj de jó, hogy itt vagy stb. A kisasszonyt Liának hívják, nem ez a teljes neve, hanem becenév.

Sz. műsorvezető, és L. is, ugyanannál a karaoke cégnél, ami egyébként itthon a  legnagyobb. Mivel L.-t nem ismerem, így beszélgetünk. Kiderül, hogy rohadt jó fej, nagyon laza, szép hangja van (énekelt velem egy számörnájcot, trágár verzióban, és jókat röhögött rajta), majd itt derült ki, hogy igazából völegénye van, aki amerikában nagyon keresett lemezlomvas. Majd persze elmondja fél életét, meghallgatom, kiderül, hogy járt ilye-olyan hírességekkel, hogy persze fél médiát, és a teljes éjszakai életet ismeri, kickboxol, egy holland trance formációban énekel, stb stb stb. Tényleg imádnivaló :)

Hármasban iszogatunk, éneklünk Sz.-el egy tájm of máj lájfot, már részeg, nem találja a hangokat igazából. Én pedig be vagyok rekedve. Sok volt már ez az este.

Itt vége a bulinak, 4 óra múlt, zár a hely. Hívok taxit. Menyjünk tovább, az egyik barátomék a budai hídfőnél rendszeresen tartanak kara bulit, és nyitva vannak hatig. Átnyergelünk oda. Közben beszélgetünk hármasban, már arról van szó, hogy nálam alszunk hárman... Sz többször is kifejti, hogy mennyire imád engem. Majd az egyik gyilkos kérdés, hogy "És voltál már férjes asszonnyal?"... Ö... Elvicceljük a kérdést, ezt nem szabad komolyan venni. Hiába csak 2 évvel idősebb, akkor sem.

Leérünk, bulizunk, meg minden. Majd Sz. elkezdi mondani a gyilkos vallomást csillogó szemekkel. Imádlak, és szerelmes vagyok beléd, ha nem lenne a férjem... Miért nem találkoztunk korábban? Hol voltál te 4 éve?  (Hm, 4 éve ilyenkor lett vége N.-el...)

Megkérdezi, hogy ő mint nő bejönne-e, ha nem lenne férje. Be. Csak hogy tudjam, elmondja, hogy maximálisan, száz százalékig az esete vagyok.

Nem érti miért nincs senkim. Nem érti, hogy egy ilyen jó pasi miért van egyedül, miért nem talál normális nőt, miért nem értékelik a nők. Kérdezi miért nem vagyok ilyen minden este. Minden este ilyen vagyok, csak keveset vagy velem, és nem tűnik fel. Ebben van valami... Azt mondja mindjárt kiabál a csajoknak, hogy vegyenek észre, igazi főnyeremény vagyok.
- Hülye vagy, ne csináld. Nézz oda a pulthoz. Ott áll F|óra. egy kopasz csávóval. Látod?
- Aha.
- Ő még randizni sem volt hajalndó velem nyáron.

Megjön az egyik közös barátunk, Sz. kézenfog, és átvisz a termen hozzá. Eljátszuk, mintha sosem találkoztunk volna. Szia B, ő itt az új barátom, és együtt járunk. Elröhögöm, így már nem jó poén. Mindegy.

Sz.-t otthagytam beszélgetni. Visszamegyek L.-hez. Asztalon ül, smst ír a vőlegényének. A vállamra hajtja a fejét. Már nagyon álmos. Majd feláll, és éneklünk valami Auth Csilla számot. Mereven nézünk egymásra, közben megfogja a kezem.

Jön a hely tulaja hozzám. Mond, nem is mutatod be nekem ezt a két gyönyörű nőt. Dehogy is nem, csak az egyik férjnél van, a másik pedig lesz. De ismerjétek meg egymást. A helyen mindenki L.-t bámulja, ahogyan a tánctér közepén állunk, és a nyakamba bújva duruzsol. Dekoratív látvány, nagyon jól néz ki, de tiltott gyümölcs, ahogy Sz. is.

Szóval itt is vége az estének. Sok lesz már a taxiból, ugyis itt jár a 4-6-os szóval, akkor villamos megálló. Blaháig mennek, én pedig ugye Oktogon. Persze, elkisérem őket. Sz. még felveti, hogy nálam alszik, nem akarom meghallani. Eleljti, hogy még jó, hogy önkielégített otthon, különben rámmászna. Más sem hiányzik most nekem, mint egy férjes nő...

Megérkezünk Blahára. L. busza már érkezik is. Átkisértem a túloldalra Sz.-t. Az ő busza is jön. Vissza a nagy sárga hernyőra, majd leszállok a Király utcánál, és elkezdek gyalogolni hazafelé, miközben nagypelyhekben hull a hó, ami egyből is is olvas a tenyeremben. Hazafelé próbálom kiverni a fejemből ezt az estét... Két ilyen nővel bulizni... Kedden folyatatás. (Update: Elmaradt.)

1 komment

Címkék: buli este csajok sz f l

A bejegyzés trackback címe:

https://johnpreston.blog.hu/api/trackback/id/tr81915479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liyliyth 2009.02.02. 20:34:29

Látod, ez már végzetes vonzerő! Én is mindig szenvedek tőle! Dehát ezzel kell együtt élni! :)
süti beállítások módosítása