HTML

John Preston harca a Prozium ellen

John Preston vagyok. Tetragrammaton egyház Grammaton rendjébe tartozó első osztályú pap. A Gun Kata mester, kiemelkedő eredményekkel az érzés bűnözők elleni harcban. Libriát szolgálom.

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • John Preston: @brummnarcisz: jelenleg nincs amiért úgy gondoljam, hogy nem ő volt. Avagy "innocent until proven ... (2011.05.13. 17:30) A nagymellű szöszi
  • John Preston: közöd? (2011.03.24. 20:35) Holnap eljön velem Faith|ess koncertre!
  • Phoenix_zen_26 (törölt): @John Preston: Szija J.P! Véletlenül bukkantam az oldaladra, és pár bejegyzést el is olvastam. Ol... (2011.01.04. 02:08) Új nap, új hold
  • John Preston: Nyílván poén volt :) (2010.04.25. 08:32) És bazmeg megint a zsidók jártak jól
  • John Preston: Félig-meddig. Közben kiderült, és elkezdett is szétesni a zenekar... Szerencsére, nem tőlem ment... (2010.03.31. 22:20) Nehéz száj

Idézetek

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

0rsika (1) 3rag0n (2) a (31) adakozás (1) adr| (3) adr|enn (1) ag| (1) ag|ka (2) ajándék (1) álmok (4) an|ta (9) apám (1) a|\|tón|a (4) b (3) balhé (1) ballagás (1) basszus (25) bemutatkozás (1) betegség (2) boldogság (7) buli (16) busz (2) cd (1) csajok (70) család (1) cset (8) csók (1) csoki (1) csomag (1) d (5) dj (1) dor4 (2) dvd (2) d|tta (2) e (32) ebéd (7) édesség (1) előkerülés (1) emlékek (2) encs| (4) ereklye (1) er|k4 (1) eső (1) este (44) eszt3r (4) év4 (1) evel|n (1) e mail (2) e||us (20) f (3) fagyizás (1) falu (1) fénykép (1) film (2) forrócsoki (1) g (29) G (2) g4b| (2) gitár (1) gondolkodom (25) gr3t| (1) haiti (1) hajléktalanok (1) helyzetjelentés (15) i (3) iwiw (1) j (1) jobbik (1) k (6) k4ta (2) kávé (5) költözés (5) koncert (3) k|nga (2) k|tt| (2) l (2) lánchíd (1) levél (4) m (2) méri (1) mese (1) mikroblog (1) mozi (3) msn (24) munka (2) n (8) nor4 (1) nyomozás (1) n|k| (3) o (1) park (1) pénz (2) politika (2) r (12) rák (1) randi (19) rászorulók (1) reb3ka (2) reggel (1) részegenblogolok (6) rólam (1) séta (2) sexchat (2) sms (11) sokk (1) sz (5) szakítás (3) szandra (1) szex (5) szivárvány (1) szülinap (4) szünet (2) sz|lvi (3) t (8) tanga (1) társkereső (2) tea (3) teázás (2) telefon (4) telefonálás (3) titok (2) t|a (7) utazás (2) v (4) vacsora (9) vallomás (3) változás (1) vergődés (11) vers (1) vidék (1) vonat (1) v|x| (1) zene (3) zs (2) zsuzsi (2) Címkefelhő

G jött látott, ivott, de nem győzött

2010.03.21. 03:54 John Preston

Sokszor volt már kilátásban az, hogy Gab0val találkozunk újra, így másfél év után, beszélgetni, meg ilyesmi. A meg ilyesmi alatt, borozásról volt szó, egyértleműen nálam, mivel ugye szabály, hogy hozzá pasi nem mehet fel, amig nem a párja. Legyen így (bezzeg az első találkozásunk, amikor ott aludtam).

Délután írt smst, hogy a nagybátyja lányával sétáltak, és elfáradtak, és most nagyi palacsintázójában ülnek, és dejavuje van. (Első offical randin ott voltunk, és sorbanállás közben küldtem neki egy  ":*" smiley smst :) ) Írtam, hogy és este is lesz-e dejavuje. Vákaszolt, hogy nem tudja, de szeretné. Aztán felhívott 6 után, hogy akkor hol mikor.

Aztán, a felállás egyértelmű volt, nálam fogunk borozni, vagy valami nyilvános helyen, amire nem volt hangulatom. Meg nem az én stílusom egy padon ülve beszélgetni. Főleg nem olyan valakivel, akit nem láttam másfél éve, és ennyire elvarratlanul hagytuk a szálakat.

Nem tudott időben elindulni, ezért a megbeszélt helyen 20 percet vártam rá, ezért valójában meg sem érdemelte volna azt az áfonyás álompitét, amit hoztam neki mekiből, mert hogy indulás előtt felhívtam, hogy igényel-e valami súlyosan és erkölcstelenül egészségtelen dolgot. Igényelt. :D

Fura volt újra látni. Vele kapcsolatban nem éreztem azt, mint mondjuk T|m|nél, hogy eltávolodtunk az idő alatt. G4bóval mindig megtaláltuk a közös hangot nagyon gyorsan, és a legtöbb dologban egy véleményen voltunk, ez most sem változott.

A szeme ugyanolyan huncut, és kacér, mint eddig, de már nem csillog olyan fényesen. Megtörte az idő, és a halál esetek. Pedig ő mindig erős nő volt, ezért is szerettem, büszkén fennh hordta az orrát néha túlságosan is fent, olyankor rácsaptam rendesen, amit persze csak utólag értékelt.

No, de mindegy. Boroztunk és a kanapén beszélgettünk, 20-25 percenként jártunk ki dohányzani, vagyis ő, én meg kikisértem, mert hogy a végén még elrabolja a mumus, bent meg tilos a füstölgés nálam.

A vége felé, ő is durvult és minden áron csikizni akart. És bár nem sovány, mióta ismerem nem az (de most még másfélszer akkora, mint amikor "jártunk"), nem bírt velem, bár mióta kondizik, van benne erő. Nos, a birkózásunk eredménye az lett, hogy csak elismerte, hogy veszített. Nem bír az évek tapasztalata ellen semmit tenni, megcsikizni meg főleg nem. mert ugye én erős és gyors vagyok :)))

2 körül hívtam neki egy taxit és kikísértem.

Autóban ülve írt még egy smst, hogy köszöni. Micsodát? Az estét, és hogy jól érezte magát.

Ezután az egyik meg nem ivott ám de behűtött üveg bort kivettem a hütőből, betettem egy papír zacskóba, és levittem Szeparéba, ahol is Tr|x| tartotta a szülinapját, és 10-től lent lett volna a helyem, ha nem G4bózom. De ez költelező kör volt.

Viszont lent volt Nór|, ami fel sem merült bennem... Végre megismerhettem volna, nem csak kapcsolattartóként...

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása